2010/02/18

DAMIJAW - ダーミー城の吸血悪魔(笑)

ダーミー城の吸血悪魔(笑)
作詞:ka-yu
作曲:ka-yu
唄:DAMIJAW

月明かり揺れるシルエット
In the moonlight, swinging silhouette
汚れなき生娘の 甘い匂い 今夜の獲物だ
Taintless virgin's sweet scent, is my prey tonight
美しい白い肌に私の愛の証
On the beautiful white skin, my love prove
この牙で刻みつけてやる
Let it be scored by this teeth

待ち望んだ瞬間に心がはやる
Wait and see at the moment, and my heart is exhilarating
抑えられない私の愛を受け止めてくれ
Please accept my unrestrained love

刺激的な夜は始まったばかりだから
Since the excited night is soon began
もっと楽しませておくれよ
Let me feel much more joyful
逃げ惑う獲物に哀れみなど感じない
Insensible about the sadness of escaping confusing prey
最期のひとしずくまで飲み干す
Until the dying one drop, drink it off

満ちた月 今宵もいざ
Full moon, tonight also good yeah
城を抜け出してゆく 生娘の匂いを辿って
Get out of the castle, reach the odour of virgin
汚れなき愛求めて 幾千年を生きる
Seek for taintless love, born for a few thousand years
私の名は"ダーミーの吸血悪魔"
My name is "Dami's Vampire"

待ち望んだ瞬間に心が踊る
Wait and see at the moment, my heart is bouncing
溢れ出る私の愛を受け止めてくれ
Please accept my overflowing love

刹那の快楽に震えてる身を委ねて
Vibrating in the happy of instant, devote your body
ずっと感じさせておくれよ
Please let me feel all along
夜の闇に響く断末魔の叫び声
Ringing in the darkness of night, shouting sound at the point of death
渇いた私の身体を満たす
To be full of my starving body

No comments:

Post a Comment